ASSALAMUALAIKUM AND SALAM TAARUF FROM JEJAK NUR HAWA BLOG.....SYUKRAN JAZILAN 4 VISITING.....HOPE U CAN GET SOME KNOWLEDGE.....DON'T FORGET TO LEAVE UR FINGERPRINT HERE..... ^_^

Penjejak Berpesan

Tuesday 20 December 2011

My Practical Season




My Practical Season








Yuhuuu!!!!
Hye semua..sekarang aku dah start berPRAKTIKAL.....Alhamdulillah,dpat jugak merasai suasana kerja..TAPI..aduyaiii..bosan ya amat...mana taknya masuk kul 8pagi balik kul 5ptang..itu no hal lah kn..memang normal pun kerja cam gitu..tapi yang tak boleh tahannya..tak ada kerja..uwaaaaa TIDAK...masuk kerja teurs duduk tercongok dalam bilik menungu cam owang 'CERDIK'...memang r bosan ya AMAT...diaowang tak tahu kew yang aku nie tak boleh duduk diam...member2 aku semua dah start buat kerja..hmm sonok laa diaorang..boleh gak merasa buat aircond,welding,cooler...nie duk diam jea..manyak mosan laa..bayangkanlah camne ak boleh tahan 6bulan kat sini...nasib baik juga ada mmber2 praktikal yang ok...2gurl and 2boyzzz..diaowag pn kebosanan cam aku gak...mmber aku dah terlentok dah..dah mnjadi rutin plak datang kerja untuk tido..malam berjaga..waa dapat laa jadi burung hantuu...hmm nanti ujung minggu nie balik rumah..almaklum lah cuti 3 hari..sekali dengan cuti x'mas..dapat lah aku mencari bahan untuk baca time dtang kerja..rasa bersalah plak makan gaji buta..tapi siapa yang bersalah dlam hal nie?????..bukan aku malas ok!!!!..tapi diaowg yang tak nak bagi aku kerja..arap2 laa next day diaowang bley bagi  aku kerja..xda laa aku keBOSANAN..ohh ea..pada mmber2 yang baru visit2 blog aku 2 soie laa...axcelly aku baru nk berjinak dgan dunia blogg..so soie..xbanyak yang dapat aku kongsikan buat masa skrang..tp INSYAALLAH lepas nie update sokmo laa blog aku..orang g kerja angkat besi..aku g kerja update blog..hahaa...




















THANX 4 READING

No comments:

Post a Comment