ASSALAMUALAIKUM AND SALAM TAARUF FROM JEJAK NUR HAWA BLOG.....SYUKRAN JAZILAN 4 VISITING.....HOPE U CAN GET SOME KNOWLEDGE.....DON'T FORGET TO LEAVE UR FINGERPRINT HERE..... ^_^

Penjejak Berpesan

Tuesday 3 January 2012

Biarkan Aku!!!




Biarkan Aku!!!



Han xnk mtk ape pm
dr ain,xnk gngu,xnk
pksa trma han,cma 
satu je..jga diri baik2 
yer syg..t han 
xde..salam
(3 jan 2012-2.53)


owg xsggup nak tipu
dri owg sndri.ain adlh
sglnya dlam hdup
owg.tnp ain hdup
owg totally
berubah.maaf tpi
tlong sgt2.bagi owg
masa.bkan snang owg
nak stop trus dri ngat
kan ain.
(2 jan 2012-17.40)


xde spe da nk amek
tau tntg kte..tah shat
ke..skt ke..hidop
ke..mati ke..pe la nsb
kne buang cam tu 
je..thnkz nor aimie
suhada..
(3 jan 2012-22.37)





Sampaikan kepada mereka bertiga..
lupakan aku..
tinggalkan aku..
aku ingin pergi dari kehidupan lama..
kehidupan yang dipenuhi kerlipan bintang berduri..
aku ingin mencari diri aku sebenar..
aku ingin mempersiapkan diri aku untuk Dia..

sebenarnya..
sudah lama aku curang..
curang dengan Dia..
namun Dia tetap di sisi menemani aku..
tak pernah merajuk..
tapi,,
aku takut kehilangan cinta Dia..
aku takut dia merajuk lalu meninggalkan aku..

sebab itu..
aku ingin setia..
aku ingin menanam dan membajai semula pohon cintaku..
yang pernah subur tika zaman kanak-kanak ku..
namun layu tika remajaku..

kini..
aku ingin kembali subur dan meraih cahaya cintaNya
maafkan aku..
kerana terpaksa meninggalkan kalian..
biarlah aku mengajar cinta Abadi..
sesungguhnya kalian adalah teman terindah 
dalam lipatan sejarah perjalananku..

jangan disimpan 
perasaan dendam dan benci kalian terhadap ku..
sebaiknya doakanlah aku 
agar meperoleh cinta Abadi ku..


“Sesungguhnya kami milik Allah 
dan sesungguhnya 
kepada-Nyalah kami akan kembali. 
Ya Allah, berilah pahala 
atas musibah yang menimpaku 
dan berilah aku ganti 
yang lebih baik darinya.”

No comments:

Post a Comment