ASSALAMUALAIKUM AND SALAM TAARUF FROM JEJAK NUR HAWA BLOG.....SYUKRAN JAZILAN 4 VISITING.....HOPE U CAN GET SOME KNOWLEDGE.....DON'T FORGET TO LEAVE UR FINGERPRINT HERE..... ^_^

Penjejak Berpesan

Tuesday 10 April 2012

What Can I do




What Can i Do???



Hard to say... but it's pain..i need someone..someone dat always calm me down..but..how?? Aku dah x ada sape2.. Sedihnya bila rasa diri kita keseorangan. Perlu ke aku bersedih atas kenyataan ini?? Kenyataan yang menyatakan aku dah xda sesiapa untuk mendengar semua masalah aku. untuk menemani hari2 aku, untuk menasihati aku dan mengawasi setiap gerak bibirku berkata?? Tapi bukankah ini pilihan aku?? Aku yang melepaskan dia pergi.. Pergi untuk meninggalkan aku sendiri..Hey u, listen.. it's not easy.. it's hard k.. U know what?? Aku dah terima blasan atas perbuatan aku selama nie atas kamu.. i know, i'm worst..n i know, i'm fool.. melemparkan mutiara ke dalam laut  dan mengutip cengkerang2 di tepian pantai itu satu tindakan yang bodoh..!!! How can i explain my feeling right now..............rasanya sgt teruk.. Tapi, hati xblh dipaksa.. Aku xnak hipokrit buat slamanya.. Aku xnak terus mmpermainkan kamu.. what can i do..I'm sorry 4 dat !!! Dia yang aku pilih, arghhhh... i feel so bad.. Rasa nak gila.. Aku rasa cam orang simpanan.. Dia dtg bila dia perlukan aku.. dan dia pergi bila aku x penting.. Aku seolah2 penting untuk mengisi masa lapang dia.. Macamn aku blh pilih insan seperti dia.. Insan yang x pernah serious dgn kata2.. Aku betul2 bermain dengan api... what can i do..Dengan dia aku betul2 rendahkan ego aku.. Aku ikut n buat semua benda mengikut kehendak dia.. Aku ikut semua rentak dia.. bukan aku nk mengungkit, tapi dah bermacam2 bnda aku buat untuk dia n korbankn untuk dia.. tapi dia hargai ke??? Rasanya x !!! Kalau dia betul2 hargai aku sure dia x kan buat aku macam nie.. Menunggu dia setiap malam seperti orang bodoh.. seolah2 macam aku nie xda benda lain nak buat...!!! n u know, dia sendiri mngaku dekat aku yang dia x pernah jaga aku n yang paling mneyedihkan... dia masih belum dapat suaikn diri dia dengan seorang teman.. dia x blh handle life dia yang dipenuhi dengan kwan2 dan hobi dia.. dan aku??? HHAhAaahaa.. belum ada dalam list hidup dia.. Gelak laa puas2..aku tahu aku memang layak untuk digelakkan.. What can i do?? Aku dah buat yang terbaik untuk hubungan ini berjalan lancar..Yup, aku tahu aku bnyak makan hati dengan dia.. dan jujur aku akui, aku jauh lebih selesa dengan kamu..tapi.. what can i do..??? hanya dia lelaki yang sering mmbuat aku ketawa bahagia.. Every night at 10 till 12 pm, aku akan tunggu panggilan dia ataupun msg dr dia.. tapi guess apa yang jadi.. Aku sering dikecewakan.. bila penantian aku sia2, aku rendahkn ego aku untuk cal dia n msg dia..tapi dia sering bz.. bukan bz dengan study..tapi dengan kawan2.. pedih sgt hati aku.. but i always to b coo.. aku x pernah desak dia untuk berada di sisi aku.. mungkin sebab aku takut kehilangan dia atau mungkin juga sebab aku takut aku akan berhenti mendengar kata hati dan membenci apa yang tersimpan di dalam hati iaitu cinta....... CINTA??? ohhhh, itu x mungkin.. cinta aku hnya untuk yang halal pada aku..adakah dia??? Betul ke yang dia sayang aku seperti yang selalu dia sebutkan?? Kalau kami dijodohkan, adakah aku akan bahagia?? Bahagiakah aku berada dengan orang yang hnya berada di sisi aku saat aku bhagia n dalam mood yang baik.. 




U know me better than i know who i am right??? Dulu bila aku xda mood, aku dapat rasakn yang kamu berusaha buat aku cheer.. tapi dia just try untk skali dua n bila dah bosan, dia lepaskn aku untuk calm down sendiri...what can i do..every night, i sleep with my tears.. what can i do?? Kamu dah xda disini untuk menyapu air mata di pipi.. untuk menjadi tempat aku sandarkan kepala bila aku sedih.. kamu xda..what can i do.. aku kehilangan semuanya untuk meraih cinta dia n menghrap dia berubah menjadi baik seperti kamu.. tapi harapan 2 kian pudar.. what can i do now?? hmm.. i'm sorry.. membandingkan kamu berdua satu kesalahan besar tapi.. what can i do if u always nice to me.. i will remember dat farewell.. our last farewell..thanx to b nice to me n doakan yang terbaik buat aku n doakan I KNOW WHAT I CAN DO.. untuk teruskan perjuangan mengejar benda yang x pasti atau melepaskn ia pergi bersama hati yang terkunci buat selamanya.. WHAT CAN I DO???





No comments:

Post a Comment